måndag 24 augusti 2009

Att känna sig saknad....

Visst e det en skön känsla?
Kan säga så här; när gubben var här hemma så brukade jag jämnt klaga på att han aldrig skickade ngr romantiska sms till mig eller ringde mig på jobbet för att säga att han saknade mig...och jag som hade hört att libaneser var romantiska...BAHA! Tjaaa....kan säga att hans svar då blev "men älskling, vi BOR ju ihop"...vilken jäkla svar!
Men nu när gubben är i Libanon så får jag sms dagligen, 4-5 stycken och samtal och MSN och nu förstår jag vad folk menar när de säger att libaneser (killarna då alltså) är romantiska. Men varför kan de inte vara det på hemmaplan också då?

Typiskt! :)

1 kommentar:

  1. svar ang magdans:
    Blackbella:
    På sydpoolen nautilus i södertälje.
    Tisdagar kl 18, man binder inte upp sig på att gå varje gång utan går när det passar =)
    Ska du med ikväll? ;)

    SvaraRadera

Min Viktnedgång