söndag 23 augusti 2009

Planering nästa vecka.....

Då var det söndag IGEN. Helgerna går allt för fort minsann. Avklarat första dagen på Ramadan, gick bra faktiskt. Åt en del kolisar eftersom jag misstänkte att min kropp annars skulle straffa mig med en enorm huvudvärk om jag höll till protein och sallad 1:a dagen. Men nu räcker det med kolisar! (åt ris - gott men inte så att jag kände att jag behövde det).

Måndag Aktivitet BODYPUMP på kvällen 19.40 (Ska du med Bondbruden?)
Mat: Enbart kvällen omkring 20.40, en kombination av protein och sallad. På något sätt måste jag se till att få i mig alla vitaminer så får nog äta detta i tablettform så jag inte får brist på väsentliga ämnen

Tisdag Aktivitet GYM på kvällen
Mat: Samma som måndag

Onsdag: Aktivitet GYM på kvällen
Mat: Samma som måndag (självklart ändrar jag proteinet - kanske inte kul att käka kyckling hela tiden :) )

Torsdag/Fredag VILODAGAR
Mat samma som de andra dagar

Lördag Aktivitet GYM
Mat samma som andra dagar

Söndag aktivitet SPINNING med Eija
Mat: Same same

M.a.o är det tänkt nu att jag ska öka träningsmängden från 2-3ggr/veckan till ca 5ggr/veckan. Kommer att ta det LUGNT med tanke på ramadan, men träna ska jag :)

1 kommentar:

  1. Det där låter ju toppen.....
    Men just nästa vecka kommer jag troligtvis inte att träna på Sats...
    Detta för att jag ska testa att träna i Knivsta just då, dom har gratis träning hela veckan...och gillar att kolla hur andra gör och har det, så det blir pulsspinning och lite annat kul jag ska testa där...men sen är jag tebax.
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång