tisdag 1 september 2009

Helt OTROLIGT

Har ju känt mig hård i magen sista tiden och det har varit minst sagt obehagligt. Men så då har jag efter rekommendationer börjat äta Trim Slim och det är ju helt otroligt vilken effekt det faktiskt ger (och då har jag ätit det endast 3 dagar). Kan verkligen rekommendera detta till Er som känner att magen blir hård av GI-mat.

Ramadan knallar på som vanligt också, vart och tränade igår med Bondbruden och guuu vad hon körde med mig "puh", kände mig desto stoltare efteråt (värker i arm-musklerna idag). Slutade med en ceasar sallad "mums". Vågen visade idag -7kg!

Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Grattis, det är en god bit på vägen....du såg att tjejen på gymmet såg att du gått ner...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Herregud, vilken utmaning att träna med bondbruden!! Bra gjort!
    Och grattis till alla minus kilon!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång