tisdag 15 september 2009

Jäkla Bussar!

Jaa då skulle man ju till jobbet. Omkring kl 8.00 står man då så snällt och väntar på bussen som ska komma 8.11 och då får jag höra att bussen tidigare aldrig kom. Jaaa tänkte man, sånt händer ju, men inte två ggr i alla fall. Klockan blev 8.11, 8.12...13....14...och person efter person gav sig av till fots. Jag stod enist kvar, den kommer nog snart....15.....(vid det här laget är jag otålig)......16...nääää nu fan går jag. När jag hunnit gå ca: 50 meter....ja då kommer buss jäveln!
Det var inte menat.....det var gud sätt att säga...GÅ GÅ GÅ och bränn fett istället!

Från en som inte tänker låta detta förstöra dagen :)

1 kommentar:

  1. Sånt är så irriterande och kan verkligen förstöra hela dagen... Men starkt jobbat av dig att välja den mer positiva vägen! Man kommer långt med positivt tänkande! =)

    SvaraRadera

Min Viktnedgång