lördag 5 september 2009

Ramadan & GI - ingen lätt KOMBINATION

Börjat sakta men säkert längta efter att ramadan ska vara över så att jag kan gå tillbaka 100% till min GI rutin. Nu blir det ju nämligen lite "kolisar" eftersom min hjärna annars skulle skrumpna med de få hjärnceller man har (haha).....nåja skämt o sido...eller :)
Det man då märker när man käkar dessa otroliga "kolisar" är ju hur snabbt man vänjer sig vid det (även om mängden inte alls är som tidigare) och såklart så finns ju sötsuget där också. Tack och lov så tränar jag ju oavsett och mitt mål under ramadan är inte att gå ner i vikt utan att BEHÅLLA vikten (dock har jag gått ner -2kg sen ramadan började - totalt -7kg).
Bara två veckor kvar...sen är det gamla GI rutiner igen m.a.o. inga DAMN "kolisar".
Kram

1 kommentar:

  1. Ja det är bra att du gör det, så rutinen sätter sig.....men idag så glömde jag precis bort att dagen är vikt åt min son, fy så illa det är när jag glömmer...gör det ofta nu för tiden....ajjans!!
    Men vi kör väl nästa vecka som vanligt??
    Och lördag 12/9 kommer jag gärna till dig...ska bli så spännande med Indisk mat.
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång