fredag 30 oktober 2009

Bästa KICK-OFFEN på länge!

Råkade skriva fel, GALAN var ju på tisdagen och kickoffen på onsdag-torsdag (hmmm...skulle nästan tro att jag var full fortfarande (haha...skojar bara - dricker ju inte :) )

På onsdagen var det då dags att åka iväg på kickoff med min stora avdelning och vad vi skulle göra eller vart vi skulle åka var stämplat som hemligt. Vi åkte mot Nynäshamn (jag klurar fortfarande på vad platsen hette nu i efterhand) men vi var på en gårdsliknande ställe där vi skulle övernatta. Jag och min kollega fick fönstret med havsutsikt ( i like, i like)...och hela omgivningen var så där avstressande och full med harmoni :)
Dagen började med möten för att sedan avslutas med en ganska annorlunda middag........vi åt....i TOTAL MÖRKER! Serverades av blinda personer. Helt knasig men så rolig känsla....där det kändes som om de som serverade kunde SE medan vi inte kunde. Ahhh så roligt har jag inte haft på ett bra tag. När vi trötta och glada kom tillbaka på rummet (som ni märker så kör jag den korta versionen) så hade vi fått en fin present på sängen av vår chef med ett fint brev om hur mycket han uppskattat vårt arbete....en fin penna blev det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång