fredag 30 oktober 2009

Härligt med Spontana Dagar

Idag fredag hade jag trott att jag skulle sitta och glo framför datorn, sälja lite grejor på tradera, blogga, jobba lite och zappa på teven och inte minst städa. Vilken fantastisk idé av Bondbruden att föreslå att vi skulle ta oss till Uppsala (där jag bara varit en gång och knappt sett något). Slutade med att Bondbruden blev min personalshopper och jag fick mig en helt ny look (en tuffare sådan tror jag :) )...köpte till och med ett par skinnbrallor!!
Slutade med en härlig kycklingsallad "mums" och därefter begav vi oss hemåt. Fick en rund visning av Bondbrudens hus och jag blev frälst i badrummet :)...en snabb tur till Coop och nu är man hemma. Efter det här ska jag försöka hitta en mysig indisk film, korka upp lite alkoholfri jordgubbsvin och öppna min merci choklad.

Tack (Merci) från mig :) till Bondbruden!

1 kommentar:

Min Viktnedgång