måndag 19 oktober 2009

Hur många chanser får man?

Allt e piss just nu! Hört det förrut kanske? Jo men nu är verkligen allt piss!

1. Jag har svullat, mat, godis, kakor allt åker ner och efteråt känner jag mig som en stor jäkla flodhäst.

2. Min klack på mina favvo skor åkte just av

3. Jag vågar inte väga mig - rädslan att jag gått upp i vikt är för stor

4. Och kanske det mest jobbigaste är att jag och min Man igår bestämde gemensamt att vi ska ta en PAUS ifrån varandra, vi behöver hitta oss själva innan vi kan koncentrera oss på varandra. Han åker därför ner till sin vän i Malmö, jag stannar här. Bort från varandra, bort från stressen som vi i dagsläget känner med alla måste och så.....jag är inte glad över det här men jag känner att vi både behöver det om vi ska hitta tillbaka till varandra, som vi var när vi träffades första gången för 2,5 år sedan

Hur många chanser får jag nu? Det bestämmer väl jag själv? Men mycket har sagts så många ggr att NU ska jag ta tag i det, ändå händer inte en jävla skit. Jag måste planera och jag måste inse att det här är en kamp som jag måste slåss själv, det här är en kamp mot mig själv och mot tiden som rinner iväg.....

1 kommentar:

  1. Gumman, vi ska kämpa oss ut detta skit ihop! Jag har mailat dig! kram o pepp!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång