tisdag 3 november 2009

Det e inte ok!

Två dagar utan träning, ingen bra start på nya veckan. Imorgon MÅSTE jag träna, väskan finns redan på kontoret. Tjafsade med killen på telefonen (fattar inte hur vi lyckas bråka så mycket sista tiden). Vet att han inte mår bra och därmed sprider negativa vibbar runtomkring men för helvete jag försöker ju ta mig ur all negativitet och tänka positivt och framåt, kan han inte hjälpa till liksom? All denna frustration bubblar inom mig så förhoppningsvis ska jag väl få utlopp för detta på gymet imorgon.

Nu ska jag och min frustration gå och lägga oss, imorgon är åter en ny dag, nya möjligheter

God natt mina vänner!

Kram

1 kommentar:

  1. Ja vet ibland är det skit bara....
    Jag har ju träningsförbud, hörde du?????
    Ja, lite uppförsbacke är det ju just nu för mig...
    Hej från blajj Lotta

    SvaraRadera

Min Viktnedgång