söndag 1 november 2009

Ont Ont Ont!

Vaknade idag med en rejäl värk i kroppen, känner mig nästan som 70 år! Ryggen, armar och ben värker efter gårdagens boxningspass, fasiken jag måste ha tagit i för kung och fosterland (men sen var jag ju lite arg också på gubben). Nåja, dagen började med tjafs med gubben på gårdagens ämne "suck" så nu vart man ju sur igen. Tur att jag ska på spinning då klockan 15.30 följt av ett Bodypump pass 16.30, så jag får ut lite ilska.

Jag har lovat mig själv (och Bondbruden) att sluta stressa med livet och stressa gubben....och hoppas att situationen ska bli bättre. Tycker att han och jag tjafsar mer nu när han inte är hemma än vi någonsin har gjort när han var hos mig. Saknad kanske? Vi tjafsar ju om såna små petitesser att man blir nästan sur på sig själv för att man är en sån envis barnrumpa :/

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till gymet (konstigt men jag måste duscha innan jag tränar också, känner mig inte fräsch annars "haha"....tänk va knäpp man är ibland!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång