söndag 15 november 2009

Vilken HELG!

Hallå!!

Bloggandet har fått ta sig en paus denna helgen eftersom det har varit så himla mycket.

Fredag: Mötte upp goa vänner hos min granne (oxå en god vän) och kollade på Idol och käkade lite gott. Besvikelse att Eddie åkte ut, han var ju så snygg att titta på :), sjöng ju rätt så bra men inte tillräckligt bra för att vara vinnaren bland alla de duktiga artisterna.....men snyggast är han helt klart :)
Därefter drog vi ner till puben där jag avnjöt en alkoholfri.....VATTEN! Jaaa tydligen hörde inte bartendern mig när jag bad om en ALKOHOLFRI DRINK så till sist så tröttnade jag och suckade fram att jag ville ha ett glas vatten =(
Det blev att knalla hem runt tolv snåret för att vakna tidigt inför lördagens BLOGGPUMP i Södertälje.

Vilken trevlig lördag! Att få träffa många av Er som bloggar - ni är ju helt underbara! Ni kanske undrar varför jag inte syns på några bilder som tagits men det är faktiskt för att jag bad om att inte få bli publicerad på bloggen - i alla fall är min princip sådan i dagsläget....men kan ju ändra sig! Efter pumpen så var det ett gäng av oss som knallade bort till Susannes "inneställe" Lukas Grillbar där vi avnjöt en riktig god kebab (damn so good).
På hemvägen blev jag sugen att träffa min killkompis och slog honom en signal. Slutade på samma pub som fredagen men nu fick jag en ALKOHOLFRI drink (men ingen god sådan dock) och efter en stund mötte jag upp ytterligare en killkompis :) så där satt jag med två snygga killar och avnjöt en sisådär drink...men trevligt var det!

Söndagen var det jobb på Sats för hela slanten och sen hem och tvätta...BLÄ! Men nu är det över så nu sitter jag här och bloggar!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättekul att ses!!
    Det får vi göra om!
    Kram o ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du inte tror att jag smög på dig i dag, men vissa synder visar sig, hi, hi!!
    Visst kan vi pulvra ett tag, me jag gör det bara på eftermiddagen och kvällen...
    Men vi kan ju höras i morgon...
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång