måndag 16 november 2009

"You are so beautiful"

Tänk - denna vecka har jag fått så extremt mycket komplimanger att självförtroendet är "högt i tak". Jobbade på gymet där flertal kunder kommenterade min viktnedgång och hur snygg jag såg ut. En 20-årig snygg sex-pack kille trodde jag var 24 år (mot mina 31 år som det är "haha") och dessutom hade jag en busschaufför som följde efter mig (dock utan bussen :0) ) och så händer det idag.....en resenär kommer fram och frågar om hjälp och därefter säger; "You are so beautiful, are you married"....wow.....what´s up with that :)

3 kommentarer:

  1. Ja, kan du nu förstå vad det är jaghar sagt hela tiden.....du måste vakna upp ochsluta ta ansvar för andra och börja se dig själv......och upps, hur gick det nu då....precis som du ville eller hur???
    Du finns, du lever och det ser väl alla....eller hur??
    Ja, vi hörs i morgon...jag kommer in runt 11 och ska jobba till 20.....så vi höres
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och du....hur många följade till din blogg har du nu då????
    Bara undrar...du om var så otålig.....det kommer..

    SvaraRadera
  3. Visst får man en skjuss i självförtroendet..
    Idag kom en kund fram och sa
    - har du klippt dig? va snyggt! det passar dig..

    *glad*

    Ja visst var dom goda?!
    Helt galet.. kunde inte hålla mig igår.. gjorde en sats till filmkvällen.. =)
    Kram!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång