lördag 19 december 2009

Födelsedag...

Jag såg ju inte direkt fram till min födelsedag nu på måndag eftersom gubben ändå är i Libanon och jag har dessutom i år varken haft tid eller möjlighet att ordna en fest, något jag annars alltid gör. Jag menar...jag gillar att fira....jag gillar att fira mig själv och andra...vad är det för fel i det? I år har jag bara inte fått möjligheten att planera...men nu börjar det funderas att ha lite festligheter i januari...med indisk tema såklart :)...eller kanske inte?

Lyckan var ju därför fullgjort när underbara Fröken A föreslog en dejt på stan på måndag för att käka tillsammans, jag blev helt lyrisk av förslaget....tack gumman :), nu slipper jag känna mig ensam och övergiven och kan med öppna armar välkomna mina 25 år....ehhh...okej okej....mina 32 år! :)

En som knappt kan vänta tills det blir måndag nu....

Kram...nu ska jag börja fixa i ordning mig och fira av en annan kompis som fyller år idag....hej hopp!

1 kommentar:

Min Viktnedgång