fredag 18 december 2009

Fy fan!

Aldrig någonsin har jag längtat efter en varm kopp te än som idag! Så angelägen att få mitt te att jag inte ens lät min stackars vattenkokare koka upp vattnet fullt ut....jag var helt galen!
Har varit ute sen 10.00 imorse!
Ärenden:
1. Intervju i Kista/Akalla för 2:a gången
2. Träffa tjejen som skulle köpa mitt SL kort i Sollentuna 16.00.

Hemma: 17.20...what the F****! Alltså bussarna gör mig tokiga! Sena, kommer ibland inte alls...jävla skit va sur jag var! Tårna kände jag knappt!
Har bestämt mig vad jag önskar mig när jag fyller år, en varm...otroligt varm tjock tröja som håller kylan borta!

Nu har jag tvätttid....hade det inte varit för klädhögen så skulle jag fan skita i det....för vem fasiken vill gå ut i det här vädret när man kan sitta och dricka te?

SUZ - Grattis till viktnedgången! Du är fan otrolig! Jag kan ju säga att morgon dagen gick bra men eftermiddagen mindre bra. Kvällen ska sluta bra hoppas jag!

Blir ingen frossa dag för mig imorgon...eftersom jag slarvat.

Kram

1 kommentar:

Min Viktnedgång