tisdag 1 december 2009

Lussebullar och Pepparkakor!

Halloj!

Tänk, julen är snart här! Tydligen är jag också den enda som verkar vara lite energisk kring denna händelse eftersom min mamma och pappa har aldrig direkt firat det och i år är brosan med sin familj i Indien och den andra har fullt upp på sitt håll. Gubben min är lika lite intresserad av julen som jag är av grammatik.....så jag insåg ju en sak...jag kommer ju sakna den här speciella händelsen när man julbakar ihop...lussebullar och pepparkakor :(
Så därför slog det mig.....varför inte ordna det ändå och bjuda hem lite bloggvänner för att baka ihop??? Vad säger ni? Ingen som har lust att pyssla lite :)

Utöver detta så kan jag informera att "nästa år" (som dock inte är så långt borta) har jag lovar Susanne att bjuda på indisk mat :)...så det blir det minsann :)

Sov gott allihopa!

3 kommentarer:

  1. Är det lördag så är jag med ;)

    SvaraRadera
  2. samma här.. eller.. hmm..
    fast inte den 12 då e ja upptagen.. =/
    och jobbar helgen efter.. crap de här blir problematiskt..

    SvaraRadera

Min Viktnedgång