lördag 5 december 2009

Shake that ASS!!

Tjohooo vilken dag!

Vaknar kl 8.00 för att omkring kl 10.00 ta pendeln hela vägen till S-tälje för att möta upp Suz och köra ett magdanspass. SKITKUL! Jag säger bara "Shake that Ass"...eller nja....snarare magen (eller i mitt fall -fettvalkarna). Men bra träning var det och svettigt blev det! Suz överglänsde ju givetvis med sina "moves" så en annan kände sig som en B-liga :) men vart ju första gången....

Efter passet bar det av till Suz favvo grill palats, Lukas Grill för en härlig fettig kebab (ehhh vänta här nu...jag har väl inte frossa dag heller....eller??)....men jag har fått lite info och inspiration från Suz ang. hennes ät schema. Går man ner så pass som hon har gjort så kan det ju verkligen vara värt en chans, eller hur?

När jag väl kom hem så var det dammsugning, moppa golven och diskning som stod på "to do listan" och därefter mysa med gubben och en film...Deja Vu med Denzel Washington...helt ok!

Funderar på att ta med gubben till julmarknad...frågan är om man får med "Grinchen" som hatar julen hehe.....återstår att se!

Ha en härlig helg mina damer och herrar

Kram

3 kommentarer:

  1. Så trevligt ni verkar ha haft...

    SvaraRadera
  2. mat och suz.-.- suverän kombo!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har ju gått ner 20.6kg på det sättet, så det lär nog hjälpa dig att gå ner dom sista kilona.

    SvaraRadera

Min Viktnedgång