tisdag 22 december 2009

UPP och ner

Humöret svänger rejält idag.

Igår vart en helt ok dag, min Man säger säg ha försökt att sms:a mig från Libanon men det gick inte =(, själv trodde jag han glömt min födelsedag så jag vart ganska putt. I alla fall så slutade dagen med en massa gratulationer från facebook, sms och mail och telefonsamtal samt en trevlig middag och fika med Fröken A. Tack Gumman!

Idag var jag hos min gamla arbetsgivare och jobbade lite extra, fick en juklapp och var med i julklapps utlottning och fick ytterligare en julklapp :)

Men nu sitter jag här, ensam och humöret gick ner för nu insåg jag att det här blir en ensam jul eftersom jag dessvärre inte hittade en biljett hem till familjen innan jul....utan jag åker efter jul :(
så det blir att titta på Kalle Anka ensam....och insåg hur jäkla trist det är. Jaja.....shit happends eller hur?

Nu ska jag sätta mig och glo på en indisk film!

Kram

1 kommentar:

  1. det låter inte som den allra bästa dagen.. tyvärr..
    Kram på dig och låt det inte hålla dig nere!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång