söndag 10 januari 2010

Dagen efter en Trevlig kväll!

Oj va trött man var idag! Men så har man ju haft full rulle med att laga mat och baka och det verkar som gästerna gillade maten :)
En jätte-trevlig kväll tillsammans med en variation av människor. Vill Ni se bilder och läsa mer så kan ni alltid gå in och läsa på ett dussin pannors blogg, Suz kommer säkert skriva en del där :). Möjligt att Hana C och Fröken A också skriver några rader :)

Nu ska jag ta itu med disken som väntar, men det ringer fortfarande i öronen efter gårdagens öronbedövande rockbar som jag, Suz, Hana och H*** var på.....vilket jäkla skrän (känner mig som en tant nu)...men det var första och enda gången jag går dit "haha".

Tack alla Ni som Kom!

Kram

3 kommentarer:

  1. Men hallå där....nog fixar du en kväll ute i lite dunka dunka....jag höll ju på hela natten till 6 på morgonen med dunka, dunka inte för så länge sedan....och är äldre än vad du är......kom igen nu....

    SvaraRadera
  2. Glöm inte Ingrid också.. =)

    Det var jättetrevligt att få komma och fira din födelsedag.. !
    Kram!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång