söndag 3 januari 2010

Det här är för mycket för en Indier!

JÖSSES!

Vet Ni hur jäkla kallt det är? Jag frös ända in i benmärgen idag och muttrade surt hela vägen hem om "va fan gör jag här?"....man borde ju ligga i Goa på en solstol och smutta på en alkoholfri drink :(

Men så här är det och det är bara att "gilla läget". Har varit på jobbet för att påbörja mitt extra knäck som jag har för min gamla arbetsgivare...så jag vet ju vad kvällen banar för sig också =(, ska dock få besök av en gammal kollega idag som ska komma förbi och kolla på min lägenhet, ska nämligen tapetsera och måla om och behöver lite råd och tips om vilka färger som kan passa med mina möbler :)

Sen har jag börjat min planering av lördagens aktiviteter. Har ju fyllt år och ska ha en fest på lördag med indisk tema, det blir MYCKET folk, Buffeé med vegetarisk inspiration och lekar :) hoppas det ska bli kul för alla som kommer!
Sen ska jag även sätta mig ner och PLANERA åtta veckors maraton där jag sagt att jag ska gå ner -6kg. För mycket? Tror jag inte!

Jag är så laddad, jag är så på topp just nu även om det finns lite "gammalt skräp" från förra året som drar ner mig fortfarande...men det ska jag inte tänka på nu, eller hur?

Saknar alla bloggarkompisar också och har planerat att ha en indisk BLOGGTRÄFF....men datum för detta måste hittas! Jag har ett förslag just nu vilket är ganska snart....16 januari! Annars får det bli i februari :) vad tror ni?

Kram

4 kommentarer:

  1. 6 kilo är inte för mycket. Det kommer du klara galant med hjälp från alla Rivstartare :-) KRam och pepp

    SvaraRadera
  2. Ja, fy!! Nu är det verkligen grymt kallt.... Don´t like!
    Kram, och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar när det kallt, det är skönt och för mig pappande och tuffa förhållanden....knäppt va??
    Tyvärr är jag borta den 16 :de med...skit!!
    Kramen..

    SvaraRadera

Min Viktnedgång