söndag 17 januari 2010

Irriterad...

Dagen på jobbet igår slutade lite surt när man ropar ut två ggr att man stänger snart och så kommer det två som tränat och vill göra den andra medlem...och när får de lust att komma? Jo exakt när jag stängt! FAN! Ibland tror jag att folk gör sånt där bara för att jävlas....nu kan jag ju vara så ful och säga att vi har stängt (jag får inte betald för övertid heller)..men snäll som man är så kniper man käft och ler glatt.

Sen tjafsade jag med gubben per telefon, irritationen ligger kvar nu när jag bloggar också...vilken jäkla piss dag. Ville dessutom inte jobba idag heller men kunde inte hitta en ersättare....kände att jag behövde vila upp mig.

Kaka på kaka så har inte maten gått så bra...resultat +1 kg...så dagen blir bara värre och värre och jag LÄNGTAR till den här dagen är över!

"suck"

1 kommentar:

Min Viktnedgång