lördag 2 januari 2010

Nystart...RIVSTART!

Hallå!

Jo jag är inte borta från bloggen, jag har inte gått och coolat någonstans i ett dike! Jag har istället tagit ut en VÄLFÖRTJÄNT semester på en hel vecka och dragit ner till familjen i de södra delarna....så SKÖNT! Har ju under 2 år inte haft semester och bara varit stressad över både det ena och det andra...så komma hem till lilla staden och bara vila upp sig, äta som man vill utan att känna att man inte får äta dittan och dattan...resultaerade i att kroppen började "avdunsta" den inre stressen med yttre påverkan....jag fick nämligen utslag i halsen som kliade något otroligt och en vagel i ögat =(

Nu är jag tillbaka i Sthlm, bearbetar min vagel och mina utslag och börjar nu på ett nytt år med nya tag. Har inte vägt mig men som sagt, till sommaren är målet att jag ska stå på 70kg....så här krävs det en jäkla RIVSTART....så då kör vi brudar!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Yes, jag e på!
    Förresten, förlåt att jag inte bestämt mig ang. middagen, Jag vill gärna den 9de!

    SvaraRadera
  2. Ja detta år ska nog bli bättre än ditt förra...fokusera på dig själv.....vagel i ögat är inget mys de inte...
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång