lördag 13 mars 2010

Jag Lever!

Det har stått stilla nu med bloggen, både p.g.a. tidsbrist men också för att jag har sålt min stationära dator i jakt på en bärbar. Har därför inte heller kunnat uppdatera mig om vad som händer runt omkring här på bloggarna....så en uppdatering behöver jag ju :)

Jobbet går bättre och bättre och jag extraknäcker fortfarande på mina andra ställen, galet? Kanske! Min Man ska få gå på intervju i april genom Ams och jag hoppas verkligen att han får jobbet, det skulle underlätta mitt liv och stärka hans självförtroende.

Träningen har stått relativt stilla men nu ska jag komma igång igen! Maten likväl...har bestämt mig för att köra en ganska hård diet på 2 veckor som ska få kilona att trilla av mig så att man blir "peppad" att fortsätta....rikshospitalens diet heter den....har kört den innan med konsekvensen att jag tappade 7kg på 2 veckor....därefter la jag om kosten. Det funkar!

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Ja det var ju ett tags sedan.....
    Men jag säljer min bärbara dator nu, inte använd mycket, bara i ett halv år ca.....
    Om du är intresserad...
    Men kul att det rör på sig för dig i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång