fredag 2 april 2010

Irriterad

Mitt humör är USELT, min Man har idag irriterad mig, sårat mig och gjort mig förbannad. Ibland undrar jag vad jag ser hos honom, varför mitt hjärta väljer att älska honom....kärlek är ett mysterium.

Han sårade mig genom att kritisera mig både vad gäller min vikt och hur jag sminkar mig. Inte en enda komplimang kom från honom idag (och han är duktig på att kritisera andra dagar oxå). Va fan är det för fel på honom undrar jag? Varför tycker han om att såra mig? När jag till sist blev ledsen och började grina då helt plötsligt mjuknade han och började dalta...och vad gör karln? Går och köper chips och läsk och bjuder på detta? Alltså hur sjukt är inte det?
Detta gjorde mig bara förbannad.

Jaja....nu har jag i alla fall fått "kräkas" ut på min blogg....jäkla piss dag!

2 kommentarer:

  1. Pissdagar kommer, Pissdagar går. Kom ihåg de fina dagarna, för det är de som består :-)

    SvaraRadera
  2. Men du, ibland måste man ställa sig frågan???
    Är det av endast kärlek ni hänger ihop?
    Ibland kan det vara pga av sällskap, ibland av lika intressen osv....
    Kanske det är en annan trygghet som för dig till honom av någon anledning...
    Ursäkta mig...men ibland måste man tänka runt sig själv, ta ett steg ur sig själv och titta på sig utifrån....

    Mvh Lotta

    SvaraRadera

Min Viktnedgång