lördag 12 juni 2010

Uppdatering

Har varit dålig med att blogga (no kidding) men jag gör så gott jag kan.

Uppdatering:

- Har börjat nya jobbet för en vecka sen - jävla vilken fart men så sjukt roligt och underbara kollegor!

- Fraxelbehandlingen och min hud status - mycket bättre - 25% förbättring av ärren med en del som försvann helt, andra mattades ut och porerna minskade

Vikt och träning: Åt helvete! Har inte orkat motivera mig till varken det ena eller det andra och igår fick jag väl höra ett sanningens ord från gubben som gjorde ont ända in i själen (men jag låtsades vara oberörd). Här behövs en plan.....

1 kommentar:

  1. Det behövs ingen plan. Utan rappa svar.
    -"På vissa syns det och på andra hörs det" är ett svar.
    -"Ja, ja, jag är fet men du är ful. Jag kan banta" är ett annat svar.
    Tro mig, jag har använt dem många gånger.

    SvaraRadera

Min Viktnedgång