söndag 4 juli 2010

Att Landa...

Det känns verkligen bra på jobbet, jag trivs oerhört bra. Även om det har varit en väldigt knapp övergång där saker i stort sätt har slängts över en så känner jag att utmaningen verkligen är rolig! Kollegerna är fantastiska - jag verkligen älskar det här jobbet!

Månaden blev extra trevlig då företaget ifråga har förskotts löneutbetalning vilket innebar att jag fick lön både från dem och min gamla arbetsgivare :) NICE!

Träningen går hyfsat bra, försöker få till 2 ggr i veckan men i och med att jobbet kräver en hel del övertids timmar så tar tyvärr träningen stryk. Men sakta men säkert hoppas jag kunna skärpa mig med kost och motion så att jag kan gå ner överflöds kilona...men vi tar det i LUGN takt...stressen är INTE bra för mig!

Gubbens situation tyvärr är densamma men lyckligtvis kommer han att bege sig till hemlandet ett tag och det känns bra för både mig och honom eftersom han kommer få möjlighet att träffa sin familj, försöka upprätta företagsamhet där nere med säte i Sverige och jag som får möjlighet att bara rå om mig SJÄLV och koncentrera mig på jobbet. Ska också ta chansen och umgås mer med mina vänner :)

Its all GOOD!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du trivs på jobbet och hinner med träning och dig själv. Keep it up!

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Imorgon kl 11:30 är det dags för bloggträff i Kungens Kurva på Sushikungen och jag tänkte bara kolla så att alla ni vet vart vi ska? :)
    Det ligger vid Ica Kvantum i Julas gamla lokaler, mitt i kungens kurva, adressen är Tangentvägen 2 i kungens kurva, det ska bli kul! vi ses!
    (Vi är 8 tjejer i sällskapet o listan på de som hänger med kan du se på min sida =)

    SvaraRadera

Min Viktnedgång