söndag 1 augusti 2010

ME time!

Nu har gubben åkt till familjen och jag har 6 veckor att göra saker som jag tycker om utan att behöva kompromissa :) d.v.s. ME time!

Det är mycket som inte funkar hos mig just nu. Jobbar allt för mycket, nytt jobb och det är ständigt saker som händer, ibland kommer jag inte hem förrän 20-21 på kvällarna...not nice! Jobbet får jag räkna med att det kommer att ta mycket av min tid men jag får försöka balansera det på bästa sätt. Träning och mat är två saker som inte alls funkar just nu.

Idag har jag dyrt och heligt lovat att gå till gymet, måste få igång pulsen igen. Läste och har undersökt en del angående RIPPED FUEL EXTREME som öksar förbränningen och ger mer energi och nu behöver jag från er läsare (om jag har några kvar eftersom mina inlägg inte varit konsekventa) om någon har testat det och vad är eran åsikt? Jag behöver en "kick" för att komma igång med tränandet som alltid varit en del i mitt liv.

Maten är katastrof. Valkarna är överallt och det syns att jag gått upp - inte minst på kläderna! F***!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång