tisdag 28 juli 2009

BIG THANKS till min peppande kollega!


Nu när jag tydligen kommit in i bloggandet så kan jag tydligen inte hålla tyst :)

Dock vill jag göra ett eget inlägg och tacka alias "Bondbruden" som dessutom är en goo och härlig kollega till mig för all stöd och råd jag får av henne. Utan henne så hade jag nog dröjt ytterligare med att ta det där "steget".


Som person är jag nämligen rätt känslosam och efter att ha gått igenom en hemsk skilsmässa för 3-4 år sedan så tröståt jag så mycket att jag gick upp ofantligt mycket i vikt. Tack och lov har jag lämnat skitstöveln som bara gav mig en massa tårar och svek....istället har jag nu träffat en underbar kille som jag varit tillsammans med i två år. Vi planerar nu att fölova oss och inom en snar framtid (hoppas jag) gifta oss.....och då fan vill jag se smal och vacker ut!


Så "Bondbruden" STORT TACK för att du sparakde mig i arslet så att jag kom igång....då kanske det finns hopp om att få gå i en brudklänning i en snar framtid? :)


2 kommentarer:

  1. Man tackar vännen för dina fina ord.....jag gör det av mitt hjärta för det är så otroligt underbart att se människor bli glada när dom lyckas....men ibland så behöver man stöd och då stöttar jag....
    Är det du på bilden??
    Väldigt fin klänning....
    Vi ses i morgon...
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Lova att gå ned i vikt för DIN skull och ingen annans! Själv slutar jag att äta när vi bråkar därhemma...Som om jag någonsin skiljer blir jag åtminstone olycklig OCH smal...

    SvaraRadera

Min Viktnedgång