onsdag 29 juli 2009

Ojoj...

Idag är man TRÖTT. Somnade typ vid kl 2 på morgonen och skulle upp kl 6 (blidde dock 7 istället), får skylla på min pratsugna sambo för detta. Konsekvens: Jag är SKIT trött!

Men men....ändå jobbar jag på. Frukosten är avklarad med tre romansalladsblad, 3 skivor kalkon, och ost samt kaffe med lite mjölk (behövde vakna). Börjar dock bli lite trött på samma frukost så får nog börja hitta på ngt annat...kokt ägg och stekt ägg går ju......någon som har andra tips?

Lunchen kommer bli en egen sallad som jag smällde ihop igår kväll efter träningen....troligtvis knallar jag bort till min kollega för att käka med sällskap :) inte helt fel!

Sen KANSKE det blir gym ikväll....orkar man tros...just nu är jag laddad (har till och med träningskläderna med mig till jobbet.....)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång