fredag 31 juli 2009

Spinning och vaniljvisp...

Tjoheeejjjj.....!

Nu har jag efter att ha slarvat i 6 månader med gym och träning äntligen börjat känna att jag är på väg tillbaka. Igår körde jag och min kollega spinning vilket jag har kört tidigare men ack så längesen det var. Jag dog ju på cykeln, det kan jag säga! Men idag så har jag ju i alla fall inga "känningar" i benen (är man mer tränad där än man tror då?) eller har jag inte tagit i för kung och fosterland som jag trodde?

Min älskling fyllde ju dessutom år igår och då valde jag att göra en härlig goo chokladtårta (jag var faktiskt inte så sugen själv - hör och häpna!) och "unnade" mig själv en klick vaniljvisp med lite frysta bär och ananas. Gottigott men ändå inte att jag kände att jag behövde det....vilken känsla alltså!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Det är bara att hoppa upp på cykeln igen och köra en gång till. Nästa gång känns det lättare!
    Heja-heja!

    SvaraRadera
  2. Det fanns en Blackbella på ett "annat ställe" en gång i tiden. Undrar om vi kanske "träffats" förut?!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång