lördag 1 augusti 2009

Helg!

Igår vart jag på gymet och körde en hel del kondition, bl.a. 30 minuter crosstraining och 20 minuter på löparbandet i snabb takt. Lyckades "jogga" i 2 minuter men OJ va jobbigt det kändes. Känns skönt att vara tillbaka där.

Idag lördag har jag dock slarvat med att inte äta frukost - fick i mig en kycklingsallad till sen lunch (inte alls bra) eftersom konsekvensen blev ett galet sug efter något sött och det blidde en bit choklad :( men inte så mycket som jag brukar stoppa i mig. Men ändå ett "misslyckande" men jag försöker nu att peppa mig själv att fortsätta och inte tänka att det "är skit detsamma nu". Imorgon ska jag ju väga mig också, så det hade ju varit kul om jag inte slarvat så där. Dumma mig!

Hoppas att vikten håller sig på 88,5 eller mindre (har så lätt att lägga på) och nu måste jag försöka bli lite striktare....skulle nästan behöva ha min kollega här på heltid :)

En som inte ger upp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång