fredag 21 augusti 2009

Ensamt...

Tänk vad en människa kan betyda för en, lägenheten känns helt tomt utan min älskling och hans fågelsång (han gillar att sjunga och sjunger riktigt bra :) ), så jag blev lite ledsen och deppad, mesig? Troligtvis! Nya tag imorgon? ABSOLUT! Men idag ska jag bara ömka mig över att jag är mest ensam i hela världen.

Nu börjar ramadan också, här gäller det att planera, speciellt då solen går ner så sent, ngr förslag från bloggvärlden? BTW---vad har hänt med alla bloggare här? Lever ni fortfarande? :)

Kram

1 kommentar:

  1. Jo här är en som lever, trots att det inte känts så den senaste veckan(jobbet). Skriv rubrik ramadan, så ska du se att du får fler träffar och att när folk googlar kommer in till din sida....eller googla själv och gå in på bloggar och sätt dina spår, dvs små kommentarer hos folk, dom kommer garanetrat att gå in till dig och läsa din blogg...så skaffar jag mig nya läsare...

    Annars får du inte deppa nu gumman, du har ju ett guldtillfälle att fixa detta.....så idag, perfekt, för det regnar, så kan du ju planera och skriva hur du ska göra härpå bloggen och bara ta hand om DIG SJÄLV...

    Kram på dig

    SvaraRadera

Min Viktnedgång