torsdag 6 augusti 2009

Glädjen var kort...

Jag var otroligt glad över att ha minskat i vikt när jag "fusk" vägde mig idag, glädjen var KORT minst sagt. Min korkade Man var så okänslig och kläckte ur sig en elak kommentar ( i mitt tycke) om att jag hade gått upp i vikt (låt mig tillägga att denna kommentar gjordes efter att han sett mig äta kött och sallad som han ansåg att jag åt "för mycket av". Jag har bara slitit från kl 8 på morgonen till 18.00 på jobbet och lunch hade jag vid 11.30, nog FAN e man hungrig!
Tappade all lust efter detta :(

Visst vet jag med mig att män från andra kulturer har en viss syn på hur kvinnan ska se ut och bete sig (min egen kultur är ganska snarlik) men kan man bara inte lära sig att hålla mun när man ser att ens tjej kämpar med näbbar och klor för att göra både sig själv och honom glad? FAN VA SUR JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!
Inte konstigt att man tappar lusten på allt....usch bondbruden...skulle verkligen behöva bli peppad av dig just nu =( finns ingen som kan inspirera som du kan.

Från en som är väldigt lack just nu...

2 kommentarer:

  1. Ja att försöka lägga om sitt liv med en massa tokiga kommentarer är ej lätt. Men stå för attan emot allt. Du é så duktig så, bara du inte småäter....och glömmer att röra på sig....
    Bamse kram från mig nu.....

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak till, dom fattar ingenting, så bry dig inte...ds..

    SvaraRadera

Min Viktnedgång