onsdag 12 augusti 2009

Ngr dagar "bortkopplad"

Min hjärna och tankeverksamhet har varit lite "OFF" sista dagarna och jag har inte riktigt lagt 100% hjärta i varken mat eller träning. Snart åker min älskling hem till Libanon i 36 dagar och jag har lovat mig själv att se till att komma i mina nya jeans när han är tillbaka....så det gäller att jag tar mig i kragen ganska omgående.
Även om maten varit sisådär så har jag ändå inte ätit varken ris, potatis, pasta eller bröd, dock kan en del mörk choklad slinkit ner...inte bra!

Träning ska det bli, mat kontroll ska det bli, ner i vikt ska jag!

Kram på Er alla!

2 kommentarer:

  1. Ja så där ja nu är vi igång igen eller hur??? coh nu måste du visa hela världen vad du går för...
    Kram

    SvaraRadera
  2. tänkte bara svara på din kommentar. på bilden med kloyftan har jag en freebra på mig, inga inlägg =)

    lycka till m vikten, kram o pepp!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång