fredag 14 augusti 2009

Renovering

Jag har lessnat, på allt! Ser mig själv i spegeln och tänker va fan har hänt? Var är den där "go go" tjejen jag en gång var? Jag vill ha henne tillbaka! Och gärna 20 kilo lättare tack! Beställning mottagen!

Därför - en ny blogg rubrik, ny inställning och ny vinkling på bloggen...det ska inte enbart handla om min vikt och att kämpa ner kilona...det ska handla om allt över himmel och jord...från att hitta kläder som passar och som inte ser ut som ett gardintyg till att hitta rätt underkläder (varför är alltid B85 utplockat?) och träning och dieter och allt annat som vi tjejer (och kanske i vissa fall även killar) måste kämpa med!

Ny tar jag nya tag....its time to rock :)

1 kommentar:

  1. Och så lite foton kanske...piggar upp en blogg och gör den mer intressant...
    Kram från en tipsmaja....

    SvaraRadera

Min Viktnedgång