söndag 25 oktober 2009

Aj aj aj!

Halloj!

Ni har väl inte glömt att ställa bak klockan?

Hade tjafsat med Mannen per telefon och vart riktigt irriterad, då kan jag rekommendera att gå och träna på gymet, fyyy fan vad man tog i, extra kilon och jag lovar att jag säkert såg ut som en galning i ansiktet. Men aj aj aj vad det känns idag, träningsvärk i båda armarna, en så skön men ack så jobbig känsla....betyder detta att jag har varit mesig tidigare med vikterna tros?

3 ggr tränade jag denna veckan - bättre kan jag - därför har jag bokat upp mig på lite pass som jag faktiskt inte testat alls eller inte testat på länge. Bland annar pilates (första gången), dansaerobic (längesen - men gud vad jag älskar att shaka loss) och sist men inte minst BODYPUMP (längesen - måste ju färbereda mig inför 14 november) :)

Maten har typ varit som Suz frossardagar, alla dagar i veckan - FY! Detta ska ändras! Från och med imorgon måndag är det skärpning på högsta nivå!

Veckan som kommer är dessutom hektiskt som fasiken med gala, kickoff och annat trevlig :) will keep you posted!

1 kommentar:

  1. Jag har frossat som bara den nu och idag, måndag har jag slängt en massa skräpmat, typ 4,6 kg bara strunt och onyttigt...
    Så vi är nog 2 som tar nya tag i dag...
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång