måndag 26 oktober 2009

Upp med TUPPEN!

Jösses, har sovit sisådär och kom därför upp tidigare än tuppen tror jag :)
I alla fall så är jag förhoppningsvis igång litegrann nu med kosten, 3 romansallad med en skiva ost på vardera tillsammans med kaffe och lite mjölk, det bestod min frukost av. Det gäller att komma igång lite försiktigt nu så jag inte tappar lusten, dessutom ska jag på gala imorgon och på ons-torsdag är jag på kickoff med jobbet (hemlig ort)...spännande värre!
Träning ikväll ska förhoppningsvis bli Bodypump (jag står reserv fortfarande).

Och så är det ju bara att tacka, bocka och buga till SUZ för att jag vann det fina halsbandet (och en STOR kram till Frank som drog fram mig som vinnare). Tänk vad en sådan sak kan göra för ens humör, dagen kunde inte slutat bättre :)

Ha en underbar dag - jag ska i alla fall försöka ha det :)

3 kommentarer:

  1. Fasen va kul att det var du som VANN!
    Klart att du måste ställa dig på vågen, det är ju sådant som gör att man dabbar sig hela tiden, det att dölja det man gjort...stå för vad du stoppar i dig, det gör jag och nu får jag suga i det sura äpplet i gen...
    Kramis på dig....

    SvaraRadera
  2. Det halsbandet var sjukt snyggt! Hoppas att du kan ha det någon gång i veckan när du skall göra en massa spännande grejer....

    SvaraRadera

Min Viktnedgång