måndag 5 oktober 2009

Nu e det fanimej SKÄRPNING!

Jag har inte mått så bra sista tiden vilket är anledningen att jag inte orkat blogga. Men nu är jag mest arg, dags att skärpa sig!

Visst, saker och ting med sambon har inte varit så bra, han har hemlängtan och är deprimerad, saker och ting har inte varit så bra med jobbet och runtomkring, saker har inte funkat med träning och mat, jag har frossat fel mat och godsaker och träningen ligger i det förglömda........jag kan inte ha det så här...jag MÅSTE komma tillbaka.

Nu är det skärpning, för visst fan vill jag vara fin i nästa sommar, jag måste hjälpa mig själv, jag måste vara stark för min sambo och stötta honom, det ligger lite mycket på mig men jag ska fan klara det.

Plan:

- Ändra kosten tillbaka som innan
- Gå tillbaka till gymet
- Hitta jobb till sambo så han slipper sitta hemma och må dåligt
- Lösa lite andra bitar som inte funkar idag

Och för att avsluta detta... JA JAG KOMMER GÄRNA PÅ BODYPUMPEN SUZ :)

Kram från mig som nu är tillbaka igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång