lördag 7 november 2009

Borttappad aptit

Efter gårdagens tjafs med mannen som nästan gjorde att vi bröt upp med varandra har jag vandrat omkring i dimman. Har ingen aptit och får tvinga mig att äta något lite för att inte svimma av. Sitter mest och grubblar och gråter vart om vartannat. Va fan gick fel? Varför blev det så här? Jag trodde den här pausen skulle få oss närmare varandra, men så har det inte blivit.

Problemet ligger ganska djupt egentligen. Jag har varit gift med en riktigt idiot tidigare som skapade osäkerhet i mig efter min skilsmässa med honom så kunde jag inte lita på män. Min nuvarande Man fick kämpa till max för att jag skulle släppa in honom i mitt liv, men på vägen har jag sårat honom och visat honom att jag inte litar fullt ut. Detta slår tillbaka nu. Åter igen dyker osäkerheten upp i mig, tänk om han inte älskar mig, tänk om han hittar en annan.....? Detta föranledde bråket igår när jag åter igen visade min osäkerhet. Han blev arg (förståeligt). Från att planerat att komma hem till den 14 november har han nu skjutit upp detta på obestämd tid. För mig känns detta som världens undergång. Jag saknar honom, lägenheten känns tom och jag känner mig bara ensam :(

Vilken piss helg det blev. Kan det vara över nu tack?

2 kommentarer:

  1. Gumman gumman.. massor av kramar till dig!
    Gå ut på promenad med en granne? Fika hos en vän eller gå och träna? Få tiden att gå, du är stark!

    O du, glöm mitt mail.. jag fixade det. kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan. Hoppas det går bra med "mannen". Må väl!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång