torsdag 26 november 2009

Dåligt med träning denna veckan...

Tja, jmf med förra veckan så har jag i denna veckan haft brist på träning. ILLA! Börjar se en tendens här...så fort gubben är hemma så trappas min träning ner, inte alls bra! Måste skärpa mig där.

I måndags vart han ju hemma så då ville jag umgås med honom med tanke på den sista dåliga tiden som vi haft. På tisdagen jobbade jag på gymet och kunde därmed inte träna i och med att jag hade stängningen. Onsdag skulle jag handla.....så idag TORSDAG...bär det av till gymet :)
LÄNGTAR verkligen.

Imorgon har jag besök från en god vän från Varberg, en barndomsvän som jag verkligen inte sett på år och dagar. Ska bli kul att få umgås med henne och catcha upp lite med vad som hänt.

Utöver det så går mina tankar väldigt mycket till min kära vän Fröken A....tänker på dig gumman!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång