torsdag 12 november 2009

En STARK längtan....

Som Ni kanske vet ser mitt liv lite turbulent ut med många olika vändningar och stopp. Sista tiden hade jag tappat matlusten också men nu känns det att jag har fått den tillbaka (jag är tillbaka på -7kg nämligen istället för tidigare -9kg). Däremot har det hänt något nytt med mig. Jag har fått en inre längtan efter att forma min kropp, en stark vilja att verkligen BYGGA om min kropp. Kan tänka mig att eftersom jag inte har kontroll på de andra delarna i mitt liv just nu så försöker jag ta kontroll över det jag kan - mig själv!

Tränat både måndag, tisdag och onsdag, GYM alla dagarna mellan 1,5-3 timmar. Skönt värre! Ska träna idag också men imorgon fredag ska jag ta det lugnt så att jag är peppad inför bloggträffen på lördagen när vi ska köra Bodypump!

Funderar på att testa Omnicut som Suz har gjort men ska avvakta med att fråga lite mer kring det där :)

Kram och god morgon till Er Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång