torsdag 12 november 2009

Osäkerhet...

Jag hatar att vara osäker på mig själv.....så har jag känt mig sista tiden. Är en utmaning att titta sig i spegeln och säga att "Du duger" "Du är vacker"...fan fan fan va jag blir sur på min osäkerhet. va fan kommer den ifrån? Varför får man ingen varning? Och varför måste osäkerheten kläcka ur sig idiotiska kommentarer till gubben så att han får för sig att man inte litar på honom. Piss va sur jag blir! Ska gå hem, ta nål och tråd och sy igen käften på mig....

1 kommentar:

  1. Ett tips kan vara att börja dagen med ett underbart minne; det kan ju vara vad som helst. Solsemestern som var så där kanonlyckad, en jättegod middag på en fin resturang... Om du kan framkalla den känslan INNAN du går upp och tittar dig i spegeln, så lovar jag dig att du kommer känna dig mycket vacker.

    SvaraRadera

Min Viktnedgång