onsdag 18 november 2009

Hatar att det går upp och ner hela tiden...

och då pratar jag ju lyckligtvis inte om min vikt!

Dessvärre pratar jag om min relation till min Man, en dag är den bra och en annan dag skit. Hela dagen i förrgår samt nästan hela dagen igår har vi haft jätte-bra, pratat och varit älskvärda mot varandra men så säger man en sak och så bryter helvetet lös. FAN! Jag är så less på alla tjafs och bråk, känner mig bara osäker på oss när detta händer. Ibland tänker jag att det är bättre att avsluta allt men sen är det ju den här förbannade hjärtat....älskar honom så innerligt mycket. Frågan är hur länge man ska hålla på så här?

På toppen av det här fick man hem en bröllops inbjudan, ännu en vän som hann "före mig" med att stadga sig på "riktigt". Min Man och jag har ju ännu inte haft ett officiellt bröllop =(

Life is a bitch***

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag känner igen dessa ord.. *ryser*
    Hoppas det går bättre för er än för oss.

    SvaraRadera
  2. Men, är det inte så livet är? Upp och ner?
    Huvudsaken att det är mer upp än ner, och att kärleken finns och att ni mår bra i er realtion!
    Ge inte upp utan att tänka ordentligt!
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång