tisdag 17 november 2009

KLART att det skulle ta slut någon gång....

TYPISKT!

Hela veckan har jag fått "gotta" mig i alla komplimanger....men allt gott har ett slut.....
Efter träningen på 1,5 timmar bestämde jag mig för att beställa lite kina mat. Står där i min fina vita jacka som jag visat och bloggat om....och så får jag höra av tjejen bakom disken "är du GRAVID?"

F****! Fan va sur jag blev.

Svaret blev...NÄE jag har faktiskt gått ner snarare..typ 8-9 kg! Skämdes gjorde hon säkert men själv gick jag hem sur som en kaktus. Finns det ingen lag på vad man får yttre utan belägg.

Jävla piss! Nu ska här tränas ännu hårdare!

3 kommentarer:

  1. jag tycker du svarade helt rätt och så bra du fann dig...bra jobbat...inte ska hon väl få dig att bli sur...det är hon inte värd eller hur???

    SvaraRadera
  2. Vilket svar...kan tänka mej att hon skämdes rejält!!
    Kanoners!!
    Och...du ser då inte gravid ut!!

    SvaraRadera
  3. Inte kul att höra, men det blir ju en morot att träna lite extra....;)

    SvaraRadera

Min Viktnedgång