lördag 21 november 2009

Nä jag har inte försvunnit från jordens yta...

...bara litegrann!

Har inte haft lust att direkt blogga, mått skit på grund av jobb situationen (okej okej, jag har ju fortfarande fast jobb på konsultbolaget men jag vill ju hitta ett uppdrag så att lönen inte dras ner med hela 6000;-) och sen det här med min Man....det är ännu mer PISS. Han mår skit, jag mår skit, anklagar mig för att stressa honom när jag egentligen bara saknar honom och vill få lite kärlek och ömhet. Fan jag saknar den tiden vi hade.....frågan är om vi kan få tillbaka den tiden? Jaaa...det får väl TIDEN utvisa....han kommer troligtvis nu på måndag (jagar biljetter som inte är allt för dyra).

En glädjande nyhet var att jag ÄNTLIGEN sålde mina vinterdäck och det blev 1500;- klirr i kassan. Andra trevliga grejen, har tränar 3ggr denna veckan. Tredje trevliga grejen är att jag idag (lördag) ska träffa mina kollegor från gymet för att gå på DISCO Bowling.....det ska bli kul :)

Se....jag försöker verkligen se det positiva i livet! Annars är ju livet en riktig B*****.

Tjo och tjim!

EFTERLYSER: Fröken A...allt bra med dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång