lördag 21 november 2009

STRIKE!

Jahopp :) tebax från en MYCKET lyckat och trevlig kväll med kollegorna fråm gymet. Åkte till Väsby till discobowling....gick väl sisådär i början men sen rullade på tills jag till och med fick en STRIKE...woohooooo!
Efter detta så avnjöt vi en underbar hamburgare på samma plats, drack lite champis och bubblade och pratade (alkoholfritt givetvis för min del). Därefter drog vi ner till lokala puben där jag bor, där jag drack en Red Bull...men det blev inga vingar för min del =(. Istället så sackade jag hem omkring 22.30, nöjd och belåten. Kändes som en "svullo" dag fastän jag egentligen bara fått i mig:

- Te
- Hamburgare (en styck med tillbehör)
- Lite lite chips och plock godis
- Två flaskor 33 ck champis
- en flaska red bull

Ingen hälsodag direkt! Men imorgon ska här tränas så det så!

Over and out!

4 kommentarer:

  1. Det verkar ju som du har haft det mysigt med, precis som jag....

    SvaraRadera
  2. finns det redbull på flaska? =)

    SvaraRadera
  3. Helskön kväll. Håll kvar känslan, tjejen!

    SvaraRadera
  4. Bowling är fasiken riktigt kul!!
    Särskilt om det går bra!
    Krm, och jag hoppas det löser sig ang jobb!

    SvaraRadera

Min Viktnedgång