tisdag 24 november 2009

Trött som tusan...

och känner som en lastbil kört över mig.

I söndags körde jag ett hårt pass med 30 min gym, en timme spinning och därefter en timme bodypump. Ingen träningsvärk på måndagen dock =( vart lite besviken.,

Igår måndag var jag inte och tränade eftersom Mannen kom hem och jag ville umgås med honom. Lovade mig dyrt och heligt att inte bråka eller tjafsa och det gick riktigt bra :) vi hade en riktig lyckad kväll. Men vi satt uppe ganska sent och det var inte förrän klockan blev efter 2.00 som jag fick möjlighet att sova. Sista timmen började han och jag prata lite kring det som hänt och jag måste väl erkänna att det kändes MYCKET bättre efter vi pratat om det....nu hoppas jag bara att vi kan gå vidare och släppa taget om allt. Själv har jag ringt min husläkare för att få en remiss till en terapeut, dags att avsluta ett kapitel i mitt liv - min skilsmässa med min exman och allt skit jag fick gå igenom...ett avslut på detta så jag kan börja ett nytt liv....ett nytt liv med mannen jag älskar.

1 kommentar:

  1. Det här var det bästa jag läst på länge....grattis till dig och ditt nya liv......
    Kram

    SvaraRadera

Min Viktnedgång