fredag 11 december 2009

Omstart

Jag behöver starta om...med ALLT!

Känns som om allt just nu går på sparlåga, träna gör jag men har inte samma energi som tidigare, jobbet nalkas mot sitt slut, Mannen mår inte bra eftersom han inte hittar jobb, vår ekonomi kommer bli tuffare i och med att jag kommer få gå ner i lön så länge konsultbolaget inte hittar ett nytt uppdrag, jag har slarvat med maten....jaaaa allt är just nu inte alls bra.

Så i helgen har jag lovat mig själv att sitta ner och göra en PLAN - en plan för hur jag ska hantera hela min situation.

3 kommentarer:

  1. Ja precis, då går du in på Funbeat och reggar dig så vi kan träningstävla mot varandra eller hur??
    Då kan du inte fuska eller skita i träningen ochdesutom vi är fler som känner varandra så känns det värre att att missa eller hur?? man tävlar i tränande minutrar....
    Kram på dig, från ""SnorLotta""

    SvaraRadera

Min Viktnedgång