söndag 24 januari 2010

Abducted By Marsians...!

Ja man skulle kunna tro att mars människor varit och hämtat mig eftersom jag nu helt plötsligt har blivit helt "tyst" på bloggen (det kan man inte tro!). Näää riktigt så bra var det inte :)

Mitt nya jobb tar mer energi än jag trodde och jag känner mig fortfarande nervös eftersom det är så mycket att lära sig, men jag hoppas att det ska gå bra!
Gubben är oxå tillbaka så ni förstår kanske att jag hellre umgicks med honom ett tag än var ute här på nätet "hehe"...no offense people :)

Jaa så vad händer nu då? Jo se ni, gubben har fått mig att lova dyrt och heligt att likt Rocky satsa helhjärtat och stenhårt från och med imorgon med att gå ner mina 14-15 kg tills sommaren så vi kan åka till Libanon.....!
Vill jag? HELL YEAH!
Kan jag! HELL YEAH!
Har jag en plan? HELL NO!

Så det handlar om att hitta min inre styrka, den där fantastiska drivet jag hade där i början av juli 2009 med stöd från nära och kära. Hitta suget efter att träna och forma min kropp, suget efter NYTTIG mat som frukt och grönt.....!
För att "peppa" mig gick jag och köpte en jäkligt snygg kjol och fest topp. Kjolen passar "precis"...och lyssna här...storlek...40! (Hade innan 46 ju). Men nu ska vi inte skena iväg...vi vet ju att butiker kan ha olika storlekar. Toppen är också JÄKLIGT snygg....den sitter också precis! Men nu ska jag NER så att de sitter snyggt längst med min nya kropp.....! Visst kommer min gubbe bli glad....men gissa om JAG kommer bli glad!

Så imorgon...ny vägning, med risk för att jag gått upp =( och sen drar vi igång!
Målet...70kg!

Ready....steady...GO!

3 kommentarer:

Min Viktnedgång