måndag 18 januari 2010

Det e konstigt!

Det e konstigt!

Vad undrar ni kanske?

Jo min relation till MAT just nu. Sista två veckorna (eller tre kanske) har något gått helt galet, jag förstår inte vad det är. Jag har hamnat i en sockerberoende och det är inte små mängder som jag trycker i mig. Varje dag vaknar jag och tänker i mitt inre att IDAG skärper jag mig, idag ska jag äta nyttigt och träna....men sen under dagen händer något och jag flippar ut helt jävla skit galet (ursäkta språket)....jag fattar inte själv vad det är som händer? Försöker rannsaka mig själv för att ta reda på vad det är...jag vet EN sak som kan vara en "stress" faktor....men det måste finnas något mer? Varför är man så stark i sitt inre men det går inte "hela vägen". Vet ni vad det värsta är också? Jag NJUTER inte ens av godsakerna! Snarare så äcklar det mig och får mig att må illa efteråt, känner mig mer sugen på nyttigheter EFTER jag ätit sötsaker.....vad betyder det då?

Jag fattar noll!

1 kommentar:

  1. Du är i gott sällskap!
    Har också fastnat i sockrets klor... men vi fixar det här!
    Fast man blir jäkligt trött på sig själv....

    SvaraRadera

Min Viktnedgång