måndag 18 januari 2010

En utmaning väntar!

Kom precis hem från nya jobbet..jisses vilket väder! Pendeln var försenat, bussen åkte fram i snigelfart och jag insåg vilken jäkla lycko ost jag var tidigare när jag endast hade 15 min till jobbet "suck"....dags med pendling igen!

Jobbet då? MYCKET trevliga kollegor, värmde i hjärtat. Jobbet i sig kommer bli en rejäl utmaning men jag är ju inte den som viker (även om jag är lite smått nervös för alla system jag måste lära mig samtidigt som man ska hålla koll på företaget som helhet)---det löser sig :)

Något som var smått "äckligt" på morgonen på pendeln när jag satt där och smuttade på min varma latte var att en av tåg resenärerna "en brud" satt och MÅLADE naglarna.....det luktade i hela vagnen. Vem fan gör sånt? Alltså...vad tycker ni andra? Ris eller Ros till ett sådant beteende....själv blev jag bara irriterad...det stank ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min Viktnedgång